Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony przez klienta towar dotarł do niego w nienaruszonym stanie. Staramy się chronić znajdującą się w paczce zawartość.

Dodatkowo każda paczka oklejona jest taśmą z logo Laboratorium Pani Domu, co ma potwierdzać oryginalność przesyłki.

UWAGA!!! Jeżeli paczka nie posiada oryginalnej taśmy z logo oznacza to, że została przepakowana w procesie dostawy i z dużym prawdopodobieństwem jest uszkodzona – w takich przypadkach prosimy o odmowę przyjęcia paczki od kuriera i niezwłoczny kontakt z nami telefonicznie pod nr 506950567 lub  mailowo: obsluga@d-lux.pl 

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o jej rozpieczętowanie i sprawdzenie towaru w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego i kontakt pod nr tel: 506950567 lub mailem obsluga@d-lux.pl . Kurier ma obowiązek zaczekać do momentu sprawdzenia przez Państwa zawartości otrzymanej przesyłki.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij załączony do przesyłki formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko nabywcy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Miejsce wysyłki

Reklamowany produkt wraz z kompletem dokumentów należy odesłać na adres:

Laboratorium Pani Domu Sp. z o.o.

ul. Odrowąża 15

03-310 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, nabywca ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie załączonego do paczki oświadczenia o odstąpieniu od zakupu.

Zwrotu należy dokonać na adres:

Laboratorium Pani Domu Sp. z o.o.

ul. Odrowąża 15

03-310 Warszawa

tel: 506 950 567

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.